Retourneren en garantie

Retourneren

Wanneer je spijt hebt van je aankoop kun je de door jou aangekochte producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons retourneren. Dit mag zonder opgaaf van reden. Je mag uiteraard wel een reden opgeven wanneer je dat wenst, dit helpt ons namelijk bij het verbeteren van onze service en ons assortiment.

Na ontvangst van jouw producten heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen of een melding te maken van het retourneren van een product. Na een melding heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.


Voorwaarden voor het retour sturen van producten:

  • De goederen ontvangen we graag onbeschadigd retour
  • De producten dienen in een originele en onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden
  • Producten welke zijn gebruikt worden niet gecrediteerd
  • Een product waarbij jij zelf een gebrek geprobeerd hebt te herstellen wordt niet gecrediteerd
  • Voeg de factuur (eventueel een kopie) toe aan de retourzending

 

Na het melden van jouw retourzending storten wij, binnen 14 dagen, het aanschafbedrag inclusief verzendkosten terug. De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor jouw eigen rekening. 
Wij gebruiken in principe voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als welke jij hebt gebruikt voor het betalen van jouw bestelling. Aan terugbetaling zijn voor jou geen kosten verbonden.

Gebruik ons retourformulier in het geval je goederen wilt retourneren. 

 

Retourzendingen mogen gestuurd worden naar:

ZOO&ZO dierenspeciaalzaak
T.a.v. Webwinkel
Lorentzstraat 1b
6716 AD Ede

 

Klachten & garantie

Wij streven er naar om jou als klant zo tevreden mogelijk te houden. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 

Ben je toch niet tevreden over een ontvangen product of onze dienstverlening? Je kunt dit melden via ons contactformulier of via de e-mail. Zie de contactpagina in onze webshop.

Onze medewerkers van de desbetreffende afdeling streven er naar om de klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Ga nu naar het ODR platform